© copyright s.v.Tivoli
2014-15

(Wedstrijd)verslag - 13

22 februari 2015

Nieuw Woensel 4 - Tivoli 3 (2-7)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een eenzijdige wedstrijd hebben wij met overduidelijke cijfers gewonnen. Voor rust waren er een 10tal kansen voor ons en geen enkele kans voor de thuisclub en scoorden wij vijf keer. Dion tikte een bal goed binnen die na vanaf de achterlijn een goede diepgang door Marc werd teruggelegd. De 2e nam Marc voor zijn rekening. Goal nr drie was voor Jaffa en nr vier werd door een speler van Nieuw Woensel binnengetikt na goede pressie van Jaffa. Het slotakkoord was voor wederom Marc. Na de thee waren wij wat minder scherp en wist de tegenstander zowaar 2 doelpunten te maken. Maar Marc opende de score vanuit een goede aanval door het midden. En, de eenmalige nr twaalf, Beekie bepaalde met een goede vrije trap de eindstand. Vinnie maakte zijn rentree na maandenlang blessureleed maar gaf dit geen extra glans, hij miste jammerlijk het buitenkansje en schoot de penalty naast. Een Goede overwinning.